I'm Waiting You
BlackWhite?







Round-Round



Story About Links


Square-Square



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
love you :[
Rabu, 6 Jun 2012 | 8:52 PTG | 0 BlackWhite
Hello. Siapa yang saya cintakan ialah.. korang ada tak tengok story >ni?<
Kalau ada , korang ada tengok lelaki yang pakai baju hijau ? ada ada ? kalau ada thats my couple . so handsome ! hahhahah . dia pernah bagi saya cincin BEKAS couple dia . hehehehe :D sweet sangat ! :P hahaa . i love you sayang, jangan lah awak tinggalkan saya , kerana saya akan tenang kalau disisimu :) hehhehehe ! hidup kita tak akan pernah putus sampai bila bila ! amin ya robbal alamin . sayang , saya ada pesanan untuk awak .


p/s: Jangan lepaskan saya dari hati awak :)



Older Post | Newer Post