I'm Waiting You
BlackWhite?







Round-Round



Story About Links


Square-Square



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
i'm waiting ;]
Rabu, 6 Jun 2012 | 8:53 PTG | 0 BlackWhite
 

Assalamualaikum semua. yang maksud saya waiting for you , saya menunggu si dia . iaitu .... illyas nuhaizeyl... so ,  saya nak tunggu sampai dia cintakan saya.. dan berharap , tiada perempuan lain di sisinya. amin. tadi kita bergaduh pasal dia cakap dia tak suka saya. tulah pasal kami bergaduh. and then , saya pergi jauh kat dia , saya bagitahu all my friends . yang saya tak suka ILLYAS dah . saya suka irfan . tapi , saya gurau sahaja . okay , now korang banding ! mana "handsome"


     LAWAN  



Hope ada winner !


Older Post | Newer Post